Kalla Måndag..

Idag är det en kall dag som alla andra dagarna har varit dom senaste veckorna? Iallafall jag tyckert det.. ;)  Så snart har jag säkert gått och blivit förkyld igen.. Jag har redan ont i halsen och i huvudet så det fattas bara en ordentlig förkyldning som ska hålla mig borta hela veckan från skolan igen! Toppen! Tummen upp! :/ Så nu sitter jag och skriver med varm choklad i handen. Senare så ska jag äta och fara raka spåret till stallet med en klasskompis fast jag har ont i halsen, vad gör man inte för att få rida? ;)
 
Senare, i morgon eller någon annan dag kommer ett lite halft långt inlägg om en liten diskution som jag kallar          '' outfit pratet '' ;) Någon kanske redan vet vad jag vill diskutera, men men... ;D
 
FΔSHION
Varm cholkad, mumma!
Google http://3.bp.blogspot.com/_0nU628tq7iQ/S0WZBha9XTI/AAAAAAAAAnQ/-0xPEaCjRbM/s400/winter%2Bhorse.jpg vaizdų paieškos rezultatai
Ridning, stallet och hästar, senare! ;)
New images on imgfave
Vinterkylan. Kallt :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0