Herregud, lördag?!

Lovet har bara flygit iväg, en vecka kvar snart. Jisses, lördag redan och jag som ska hinna med att ha minst lika roligt som denhär delen av lovet som redan har blåst iväg..
 
Idag har jag hunnit med ALLT! Jag har varit på hästhanteringskurs i 4 timmar, men det var de värt.. En ur rolig men ändå lång kurs! Jag har också träffat några BRA och snälla ( människor-personer ) där i stallet med. Fick rida en privat-häst också, nämligen Top Model W ( Toppa ) som Madde äger.. ..sjukt kul var det, gick över förväntan också.. ..Oj oj.. ;) Och TACK Madde! Kan man få något bättre att ha att göra på ett lov, jag tror jag ska flytta till stallet nu, jag bor ju redan där liksom.. ♥ '' team kalix ryttare'' var där med, haha ;)
 
När man kommer hem så är det bara skrubba upp sig ren, slänga på sig kläder och stoppa upp håret i hästsvans för att fara på stan och handla mat och BIG bror ska ju också hämtar hem, tillsammans med mami o papi..
 
I morgon ska jag till stallet igen, jag ska rida BÄSTA Pucken.. Kameran SKA med och jag ska fota så den spricker! Så det kommer bilder på Pucken och mig?.. ...i morgon. Fast i morgon blir det att ha sovmorgon så då far jag inte lika tidigt som jag brukar.. Skönt! Och jag känner att jag lätt behöver pusta ut nu efter att vakna upp kl. 6 varannan dag och kl. 7 en annan..
 
2 otroligt roliga saker händer också på måndag, som alla vet så är det ju nyårsafton och då fyller min pappa år.. Så då ska mamma och jag passa på att baka tårta i morgon också.. Gräddtårtaaoooww! ;)
 
 
Pigga polle! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0