Gårdagens höjdpungt, top class!

Är borta i himmelriket.. Jisses asså. Pucken skötte sig galant i går, han är en ängel. It's called magic! Jag tror nog alldrig jag har ridit bättre av alla mina år som häst-tjej.
 
Vi provade också inspänningstyglar som är väldigt nyttigt för Pucken, han behöver lite mer muskler vid bakbenen och ryggen eftersom han är en sådan häst som tycker om att ha huvudet i luften.. Det gick super och han gick som en ÄNGEL med inspänningar. ♥
 
Vi tränade länge på A-volten för att mjuka upp prinsen och det enda jag kan säga är JISSES! Vi tog något kort dressyrprogram med, blev inte så mycket av det igentligen.. ..vi hittade på andra roliga saker under ridpasset.
 
Men jag är jätte nöjd och det var helt klart höjdpungten i går! ♥
 
( bilder kommer )
 
Idag blir det en stallfri dag, första tallfria dagen i veckan. ;)
Men medans jag är borta så kommer det hända mycket i stallet. Hetta (en häst) ska flytta från lilla stallet där Pucken står,  ända bort till Luleå ;/ Så igår var det KANKSE sista gången jag såg Hetta.. Medans boxen ändå är ledig så passar en liten C-ponny på och paxar boxen nu i Januari ;) Hannah's polle.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0