Första inlägget idag?

Känns konstigt med tanke på att detta är första inlägget idag? Ja, brukar alltid leverera ut några inlägg åtminstone, men idag blev det ett och annat, en dag med andra planer! ;)



Jag har faktiskt blivit mycket bättre nu, inge ont i halsen alls.. Så i morgon blir det att vakna tidigt igen och fara på skolan :) Längtar faktiskt tillbaks för första gången? Vill träffa vännerna, vara med på Lucian och kanske lite roligt att vara på gympan ibland ;)

Idag i stallet gick det BRA! Är nöjd med Pucken som var en liten pigg pollen idag, skoj! ;D Massa ridvägar tränade, både i padocken och i ridhuset.. ..Härligt! O som tur var fick jag med en kompis på släpet som kom och red med mig och jag hoppas det bara blir fler gånger som jag får vara med om! ;0



Detta var alltså en dag att leva för! Minnen jag kommer ha tiden ut med mina polare och älskade djur.. Herregud! Ännu en dag imorgon som väntas att få se vad som levereras och kommer med mig på släpet då? Hmm.. ?

Nu blir det lägg dags så jag årkar leverera ut och mata bloggen full med texter och tecken imorgon ;)



SWEET DREAM! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0