Efterlängtade och älskade lov!

Idag är det första dagen på lovet och det är sjukt skönt att få vara ledig i 2 veckors tid nu! Det kommer hända mycket på mitt lov och jag kan knappt vänta..
 
 
 
Igår efter en halv skoldag så bestämmde jag mig för att fara till stallet ungefär vid kl.6 tiden. Det var hopptträningar såklart ;) Massa folk var i stallet och jag såg på när Johanna och Anna hoppade med sina UNDERBARA hästar Pucken och Agnes ♥. Vi bestämmde några tider, dagar och skjutsar till olika platser som vi ska fara till framöver, vid jul någon gång.. JAG tycker det är jätte roligt att få känna nya kompisar och föräldrar genom stallet o när man har samma intresse också..        
 
I morgon har vi bestämmt att vi ska TIDIGT till stallet och vara där med många andra ''tjejer'' och hjälpa till  HELA DAGEN med allt ;) ROLIGT. Sen har vi också planerat att jag ska få åka med dom ner till Haparanda ridklubb jag, Johanna, Anna o Nina  någongång efter jul. Där nere kommer vi också träffa min förra ridlärare Kamilla förhoppningsvis och andra personer. Om ni undrar vad vi ska dit och göra så ska Johanna och Anna lasta med Agnes och Pucken i transporten med ner till haparanda och sedan hoppträna.. .. och jag åker med också ;) Det kommer bli en as rolig dag och jag längtar som 17! Sedan träffas vi ju också när det är hopptävling och annat roligt.. I CAN'T WAIT. ♥
 
Twitter / Home
// MoaE
 
 
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0