Efterlängtade helg, here i come!

Har längtat till helgen så sjukt mycker nu under denna veckan. Bara att få vila ut och ta det lugnt för en gångs skull.. .. Jag har ju också varit hemma halva veckan ungefär på grund av förkylning, but it's not free time it's lost time. Men som tur är jag frisk för en gångs skull och uppe på båda benen utav egen styrka. SKÖNT. ;)
 
I morgon så ska jag förhoppningsvis till stallet och se på dressyr träningar, maybe om jag har skjus och om jag har tid.. :) Men annars så ska jag vara hemma hela dagen och vila ut efter denna vidrigt tuffa veckan! Ledig tid = Mer tid till bloggen! Så det är ungefär hur min Lördag kommer se ut, chill, myss och blogg arbeten ;)
 
Nu under dom två snabbaste skoladagrna jag har varit med om så känns det skönt att vara tillbaks i skolan, tummen upp + mycket att ta igen.. ..tummen ner :/ Men inge mer snabbtänk nu domhär 2 dagarna framför.. ..inte för min del iallafall! HAHAA!
 
 
HAPPY WEEKEND EVERYONE!


Kommentarer
Mirra - Hoppryttare

Lottar ut en valfri design på min blogg nu.
Du bestämmer hur den ska se ut, jag gör den efter dina idéer.

2012-12-15 @ 13:32:18
URL: http://mirramarika.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0