Det är ju inte så att..

..jag sitter vid datan 24/7, all time.. nej! Har så mycket jag måste göra så jag bara hinner inte med bloggen hela dagarna.. Men nu, nu har jag tid över att slappa ;)
 
Igår (tisdag):
Jag åkte hem med en kompis (Hanna) igår. Vi hade mycket roligt som när vi spelade wii, skratta o skoja och bara var.. ..måste göra om det många gånger fram över, kan jag lova ;) O i går kväll såg jag också på film.. ..skoj!
 
Idag (Onsdag):
Idag så har jag gjort klart ALLA arbeten som jag har att göra i veckan typ.. Nu ska jag bara ha det slapp hela veckan så inlägget som skulle komma igår kommer i morn, vad sägs? O i kväll ska jag ha spa hemma, haha.. Det blir nagelmålning o mask. woop.. ;)
 
I morgon (torsdag):
På skolan blir det bara jul pyssel ungefär o efter skolan någon gång så far jag till stallet, woop! :3
 
I övermorgon (Fredag):
På fredag så blir det en halv skoldag och av den tiden ska vi sitta o se film hela dagen, woop woop! :P
 
För er som inte visste det så ska jag vara med på maskeradtävling (hopptävling) två dagar efter jul.. Jag kommer tävla med Graffe ( på bilden). Detta blir vår andra galna tävling tillsammans och det kommer bli sjuk roligt och jag satsar på rosetten och bra placering igen.. ;)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0