Dagarna som har gått utan inlägg:

 
Ja, jag har inte bara haft så mycket tid till astt blogga domhär 3 närmaste dagarna så jag börjar med att berätta hur de har varit och vad jag har gjort? ♥
 
Torsdag kväll:
 
Det gick super på ridlektionen i Torsdags.. Tränade galoppbommar och lite ihopdragna bommar på mittvolten med gammla Sommar.
 
Fredag:
 
Blev nog frisk för att fara på skolan på Fredagen, tog igen lite läxor som jag hade hamnat efter med under tiden jag var sjuk, så det var bra iallafall. Mamma kom och hämtade mig efter skolan och vi for hem som vanligt och hade myss dom första timmarna av helgen. ♥ Kl. 6 ungefär?.. ..så for vi till stallet och red Pucken som vi hade planerat hela veckan ♥ ''pucken'' En privat häst som jag kommer rida lite då och då nu för tiden, skoj! Är väldigt glad över att jag får göra det för det är en jätte fin d-ponny som jag kommer lära mig  mycket på. Ärligt. ♥
Lördag:
 
Lördag morgon for mamma, pappa och jag till Luleå för att handla julklappar!  Vi hälsade på min moster och min kusin med annat folk också, det var på tiden säger jag bara.. ;) Så vi köpte lite B & J och hade myss hela dagen till kl. 7 då vi var hemma.. Ville också hinna med att se på hopplektionerna som var igår.. hade varit spännande men jag får fara någon annan gång o se, tröök!! ;)
 
Men det var dom dagarna som har gått utan inlägg ♥ Ses senare ?
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0