Är sjuk idag! = bra uppdatering på bloggen!

 Japp, ni läste rätt? Jag har as ont i halsen idag så jag är hemnma från skolan men de hindrar inte mig från att blogga utan tvärt om.. .. Idag ska jag uppdatera lite hit och dit inlägg om allt möjligt och roligt! Kanske några ¨inställda¨ men det vet jag inte änn..
 
Så.., igår så bloggade jag ju inget.. .. hade tröök med läxan och ¨lite andra saker här hemma. Men som sagt tar igen det idag och de kommer bli en grym dag!
 
Idag hara jag tänkt och ska göra läxan, städa upp mitt rum, fota lite bilder, redigera bilder och rasta hundarna 100 gånger! + bloggen såklart också! ;-)
 
Vaknade för ett liitet taag sedan såå dehär inlägget blev ett hej vilt, oplanerat med andra ord! + ett inlägg utan bild.. ;-)
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0